Extra

Bij Ella willen we een stapje extra zetten voor onze cliënten. Daarom leveren we ook veel andere diensten. 

 

AANMELDEN

Sporten tijdens je zwangerschap
 

Probeer om vanaf het begin van je zwangerschap aan lichaamsbeweging te doen. Het houdt je spieren soepel en je blijft in conditie. Je hebt minder last van zwangerschapskwalen (zoals ochtendmisselijkheid, verstopping en zwakte) en minder last van pijnlijke benen en een pijnlijke rug. Vrouwen die regelmatig bewegen of sporten, zijn beter in conditie en hebben meer kans op een kortere en minder pijnlijke bevalling.

Buurtsportcoach
Ben je op zoek naar mogelijkheden om te bewegen? In een persoonlijk gesprek kijkt een buurtsportcoach samen met jou wat je wensen zijn en welke mogelijkheden daarbij horen. De buurtsportcoach is er ook voor jou in je zwangerschap. Deze coach is er voor iedereen die meer wil gaan bewegen.
Voor het maken van een afspraak kun je een contactformulier gebruiken. Of bel: 06 13 229 566. Website: buurtsportcoachdenhaag.nl

Een paar andere voorbeelden om meer te bewegen: 

  • Ga sporten, bijvoorbeeld op donderdagochtend van 9-10 uur, in Buurthuis De Mussen, Hoefkade 602 (1 euro per les, een flesje water en schone schoenen meenemen) www.demussen.nl
  • Buurthuis Mandelaplein verzorgt sport activiteiten voor vrouwen: www.mandelaplein.nl
  • Volg een sportprogramma via www.mominbalance.com
  • Ga zwangerschapszwemmen kijk hier in welk zwembad dat kan, gewoon vrij zwemmen kan natuurlijk ook, kijk hier voor alle Haagse zwembaden.